תאונת טרקטורון

תאונת טרקטורון

מאת: עו"ד אלי מאור, עורך דין תאונות דרכים

כמי שמייצג באופן אישי במהלך 20 השנים האחרונות תביעות בגין תאונת טרקטורון בפרט ותאונות דרכים בכלל, וניסיון בייצוג מעל 1,000 תביעות בגין נזקי גוף, להלן מספר טיפים ראשוניים ו/או סיטואציות אפשריות לפגיעות במהלך תאונה בטרקטורון ואת מי ניתן לתבוע, הכל בהתאם לשלבי תביעה בגין תאונת טרקטורון.

תאונת טרקטורון – בדיקת כיסוי ביטוחי

ראשית בטרם בודקים אם קיימת עילת תביעה לפיצויים בגין נזקי גוף לאחר תאונת טרקטורון, יש לבחון ראשית עם מי שנהג בטרקטורון הוא בעל רישיון כחוק בהתאם לתקנות התעבורה ולחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

בעניין זה יש לזכור שגם נערים מגיל 16 יכולים לנהוג בטרקטורון בהתאם למגבלות הקבועות בחוק.

כך לדוגמא ישנה מגבלה בהתאם לתקנות התעבורה, שרק בעלי רישיון רכב פרטי יוכלו לנהוג בטרקטורוני משא כגון ריינג'ר או מיול.

דבר נוסף שיש לבדוק כאשר התרחשה תאונת טרקטורון, היא האם ישנה פוליסת ביטוח בתוקף לטרקטורון בו אירעה תאונת דרכים, וככל שמדובר בטרקטורון במהלך טיול חוויתי או טרקטורון מושכר, יש לפנות מיידית לקבלת פרטי פוליסת ביטוח חובה של הטרקטורון שהיה בתוקף לחברת ההשכרה או למארגני הטיול החוויתי.

יש לציין שישנם מקרים שגם כאשר אין כיסוי ביטוחי בהתאם לחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים נגד חברת ביטוח "רגילה", ניתן לתבוע פיצויים מקרנית או בהתאם לפקודת הנזיקין, בהתאם לעוולת הרשלנות ו/או בגין הפרת חובה חקוקה.

תאונת טרקטורון

תאונת טרקטורון – פניה לטיפול רפואי

במקרים של תאונה בטרקטורון ישנה חשיבות גבוהה לפניה מהירה לקבלת טיפול רפואי ובד"כ אין הדבר משנה אם מדובר בפניה ראשונית לחדר מיון בבית חולים או בפניה ראשונית לרופא משפחה או אורתופד בקופת החולים או פניה למוקד לרפואה דחופה במסגרת קופת חולים או ל"בטרם" או כל מוסד רפואי אחר.

אולם ישנה חשיבות במהלך הפניה הראשונית, לציין שהפגיעה אירעה בשל תאונת טרקטורון וכן לציין את כל מוקדי הפגיעה בהם אתם מרגישים כאב ו/או מגבלת תנועה ו/או רגישות למגע עקב תאונת הטרקטורון.

תאונת טרקטורון – איסוף קבלות

מניסיוני משך השנים כעורך דין בתחום של תאונות דרכים ותאונות טרקטורון, לאחר תאונת טרקטורון במהלך הזמן נאספות קבלות רפואיות רבות עקב טיפולים רפואיים בין אם באופן פרטי ובין אם דרך קופת חולים ("השתתפות עצמית לביקור"/"השתתפות עצמית להתחייבות לטיפול") וכן ישנן הוצאות נסיעה לטיפולים רפואיים או לבדיקות רפואיות וכן קבלות עבור רכישת אביזרים רפואיים ו/או תרופות וכמו גם הוצאות שונות כגון הוצאות חניה, הוצאות דלק ועוד.

ישנה חשיבות רבה לאיסוף וריכוז של כל הקבלות הקשורות לתאונת טרקטורון בשקית ייעודית שבה כל קבלה וקבלה תיאסף, כאשר לדבר זה ישנה חשיבות לקבלת פיצויים מקסימאליים ולתביעת תאונת דרכים בגין תאונת טרקטורון ברכיבים בין היתר של הוצאות רפואיות והוצאות נסיעה.

תאונת טרקטורון – מה הפיצוי שאקבל?

הפיצוי במסגרת תאונת טרקטורון בכל הקשור לנזקי גוף שנגרמו עקב תאונת טרקטורון בהתאם לחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, הינה בין היתר ברכיבים של הפסדי השתכרות, פגיעה בכושר השתכרות לעתיד, הפסדי פנסיה וזכויות סוציאליות, הוצאות רפואיות, פגיעה בניידות, הוצאות נסיעה, הוצאות עבור עזרת הזולת (מנקה בתשלום לדוגמא) או הוצאות סיעוד של הנפגע, הוצאות בגין כאב וסבל ("עוגמת נפש") וימי אשפוז בבית חולים או במוסד שיקומי, הוצאות בגין התאמת דיור והוצאות משפטיות ושכר טרחת עורך דין.

תאונת טרקטורון – מיהו העורך דין המומלץ?

כל עורך דין בעל ניסיון בתחום של תאונות דרכים וכמו גם עורך דין המומחה לנזיקין בכלל ונזקי גוף בפרט עשוי להיות עורך דין מומלץ לתביעות בגין תאונת טרקטורון.

מניסיוני משך השנים, לקוחות רבים מעדיפים ייצוג אישי בנזיקין של עורך דין תאונת טרקטורון אחד שייצג את הניזוק בגין תאונת טרקטורון מתחילת התביעה ועד סופה, ומעדיפים פחות שיטה של משרד עורכי דין בתאונת דרכים, שבו התביעה בגין תאונת טרקטורון עוברת בין עורך דין לעורך דין אחר בהתאם לשיקולי משרד עורכי דין תאונות דרכים.

תאונת טרקטורון – את מי עוד אפשר לתבוע?

במקרה של תאונת טרקטורון יש כמובן לפנות לעורך דין מומחה לתאונות דרכים שיבדוק באופן ספציפי בהתאם למצבו המשפטי והרפואי של הניזוק בגין תאונת טרקטורון את כל הכיסויים הביטוחיים האפשריים שיש לניזוק ואפשרויות התביעה הפוטנציאליות לרבות לצורך המחשה, הגשת תביעה בגין פוליסת תאונות אישיות בשל נכות מתאונת טרקטורון ו/או הגשת תביעת פוליסה בגין שברים ו/או במסגרת פוליסות ביטוח חיים הגשת תביעת אובדן כושר עבודה או תביעת פנסיית נכות לקרן פנסיה ו/או הגשת תביעה לפטור ממס הכנסה ועוד…

זקוקים לעורך דין בגין תאונת טרקטורון מנוסה ומוכר?

נפגעתם כתוצאה מתאונה במהלך נסיעה או נהיגה בטרקטורון? או נפגעתם כתוצאה מתאונת דרכים בשל פגיעה של טרקטורון וזאת כהולכי רגל? או תאונת טרקטורון שהיא גם תאונת עבודה? מחפשים עורך דין תאונת טרקטורון מומלץ ומנוסה?

אתם מוזמנים ליצור קשר אישי ישיר ודיסקרטי עם עו"ד אלי מאור ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעו"ד תאונת טרקטורון מנוסה ומוכר.

עו"ד אלי מאור ילווה אותך באופן אישי לאורך כל השלבים, החל מההנחיות הראשוניות האישיות בדבר אופן ההתנהלות המומלץ ביותר לאחר קרות מקרה של תאונת טרקטורון ו/או תאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה או במקרים של תאונת דרכים בדרך לעבודה או במקרים של תאונת דרכים בחזרה מהעבודה, דרך מתן ייעוץ ספציפי, מפורט וברור לגבי הזכויות שלכם ולהכנת והגשת במידת הצורך של תביעה לנכות מעבודה נגד המוסד לביטוח לאומי ולאחר מכן נגד חברת הביטוח הרלבנטית, וכמובן במידת הצורך בהגשת תביעת אובדן כושר עבודה מחברת ביטוח ו/או תביעה לפנסיית נכות מקרן פנסיה ו/או תביעת פוליסת תאונות אישיות או פוליסת נכות מתאונה, או פוליסת שברים מתאונה ותוך דאגה שמלוא הזכויות שלכם אכן ימומשו כדין.

לפניה אישית ודיסקרטית ללא התחייבות ו/או תשלום, ניתן לפנות למשרד עו"ד אלי מאור: 03-5798080, או לעו"ד אלי מאור באופן אישי לסלולר: 058-4771125‬, או פניה אישית בדואר אלקטרוני לעיניו של עו"ד אלי מאור בלבד: [email protected]

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן