תביעת נזיקין – יתרונות בייצוג אישי

תביעת נזיקין

מאת עו"ד אלי מאור, מומחה לתביעות נזיקין

כמי שייצג במשך כ- 20 שנים באופן אישי מעל 1,000 תביעות נזיקין שונות לרבות לדוגמא תביעת נזיקין בגין קרות נזקי גוף בין אם כתוצאה מתאונת דרכים או תאונת עבודה או רשלנות רפואית, אני מכיר ויודע היטב את היתרונות בייצוג אישי של תביעת נזיקין, ובמאמר זה אסקור את היתרונות בייצוג אישי, כמו גם המשמעות של ייצוג אישי, דווקא במקרה של תביעת נזיקין.

מהו ייצוג אישי בתביעת נזיקין?

ייצוג אישי הינו ייצוג ע"י עורך דין מומחה בתביעות נזיקין, שהחל מהפגישה הראשונה בו הוא מכיר את הניזוק, המעוניין בהגשת תביעת נזיקין ועד לסיום התביעה בפיצויים כספיים, הייצוג של הלקוח הינו ע"י אותו עורך דין מומחה בנזיקין לאורך כל הדרך.

כלומר, עורך הדין המסכים לקחת את הייצוג של תביעת נזיקין לידיו, הוא ייצג באופן אישי את הניזוק בכל אחד משלבי תביעת נזיקין לרבות הופעות בועדה ברפואית במוסד לביטוח לאומי או במשרד הבטחון, עריכת כתב תביעה בעילה של תביעת נזיקין לצורך הגשתה לבית המשפט, ייצוג אישי גם בכל הדיונים המתקיימים בבית משפט והחשוב ביותר עמידה בקשר עם לניזוק בכל אחד ואחד מהשלבים של תביעת נזיקין תוך מתן עדכונים שוטפים בדבר שלבי תביעת נזיקין ומה המטרות הבאות בתביעת נזיקין שהוגשה לבית המשפט.

מדוע אני ממליץ דווקא על ייצוג אישי?

תביעת נזיקין בכלל ובפרט בתחום של נזקי גוף, הינה תביעה שבמסגרתה נמסר תיעוד רפואי ופרטים אישיים ודיסקרטיים של הניזוק לעורך דין המטפל בתביעת נזיקין. ברגע שיש עורך דין אחד שמטפל בתביעת הנזיקין, הרי שמסמכים רפואיים ופרטים אישיים מוגנים היטב ולא חשופים לגורמים רבים במשרד עורכי דין לתביעת נזיקין, ומקל וחומר כשמדובר בתביעת נזיקין בישראל שהינה מדינה קטנה ביותר על כל המשתמע מכך.

כך לדוגמא, מניסיוני כעורך דין המטפל בתביעות נזיקין, לקוחות רבים אינם מעוניינים בחשיפת סכום הפיצויים אותו הם קיבלו כתוצאה מתביעת נזיקין לכל הציבור ו/או אפילו לבני משפחה קרובים ו/או מכרים, והיה להם נח ביותר לדעת שסכום פיצויים של מיליוני ש"ח שקיבלו כתוצאה מתביעת נזיקין שהגשתי עבורם, נשמר בצורה דיסקרטית ומלאה לשביעות רצונם.

כך גם הכרה מקצועית, עובדתית ומשפטית של פרטיי התביעה לאורך כל הדרך, תוך יצירת יחסים אישיים עם הניזוק. תביעת נזיקין לעיתים עשויה להמשך למשך זמן לא קצר ולעיתים אף מספר שנים, כך שישנה חשיבות על יצירת "שפה משותפת" עם הלקוח בכל שלבי תביעת נזיקין, תוך הבנה מוחלטת ויצירת יחסי אמון ושיתוף הדדיים.

מלקוחות שלי שעברו ממשרדי עורכי דין נזיקין אחרים למשרדי, אני מכיר את התחושה הנוראית, שהניזוק שהוגשה עבורו תביעת נזיקין, ממתין בכליון עיניים למועד של הדיון בבית המשפט ואז כשהוא מגיע לבית המשפט הוא פוגש מחוץ לאולם בית המשפט עורך דין שמעולם לא ראה לפני כן, שלא הכיר ושלא היה פונה אליו מלכתחילה, אם היה יודע שהוא זה שיטפל בסופו של דבר בתביעתו באותו משרד עורכי דין נזיקין גדול…

החלטתי לפנות ייצוג אישי, איזה עורך דין מומלץ לשכור בתביעת נזיקין?

עורך דין מומלץ בתביעת נזיקין הוא עורך דין שלו 5 יתרונות בולטים, שאני גאה ושמח לעמוד בכולם, וכדלקמן:

  1. עורך דין מומלץ לתביעת נזיקין, הוא כאמור מי שמייצג באופן אישי ובעצמו כל תביעת נזיקין מתחילתה ועד סופה, ולא מסכים להעברת תביעת נזיקין לעורך אחר במשרד עורכי דין נזיקין.
  2. עורך דין מומלץ לתביעות נזיקין הוא כזה שיש לו כ- 20 שנים ניסיון מקצועי בתחום של דיני נזיקין וביטוח וכמו גם בדיני רשלנות רפואית וניסיון מקצועי של מעל 1,000 תביעות נזיקין, שהוא טיפל בעצמו הן בבתי המשפט השונים בארץ והן במוסד לביטוח לאומי.
  3. עורך דין מומלץ לתביעות נזיקין הוא כזה שיש לו ניסיון מקצועי יחודי כמי שייצג בעברו עד לפני 12 שנים גם חברות ביטוח במקרים של תביעות נזיקין, קרי תביעות תאונות דרכים, תביעות תאונות עבודה, תביעות תאונות תלמידים, תביעות של תאונות ברשות הרבים, תביעות תאונות מדרכה, תביעות תאונות קורקינט, כמו גם ייצוג של בתי החולים הממשלתיים בתביעות רשלנות רפואית.
  4. עורך דין מומלץ לתביעות נזיקין הוא כזה שיש לו גם ניסיון אקדמי של שנים רבות הן כרכז אקדמי והן כמרצה מטעם המכון להשתלמויות של לשכת עורכי הדין בישראל, בתחום של תביעות נזיקין, תביעות ביטוח ותביעות רשלנות רפואית, והוא מכיר היטב את כל כללי הפסיקה והחקיקה בעולם תביעות הנזיקין.
  5. עורך דין מומלץ לתביעות נזיקין הוא כזה המאמין בהסכם שכר טירחת עורך דין נזיקין, המבוסס על שיטת ההצלחה, כלומר שיטת האחוזים, שהיא שיטת שכר טרחה הוגנת וסבירה לעורך דין נזיקין מומלץ, וכמו גם בעריכת פגישת יעוץ ראשונית, וזאת ללא התחייבות וללא תשלום.

מעונין בייצוג של עורך דין נזיקין מנוסה ומומלץ? נפגעת כתוצאה מתאונה או מחלה או רשלנות רפואית? מחפש עורך דין נזיקין להגשת תביעת נזיקין? אתם מוזמנים ליצור קשר אישי ישיר ודיסקרטי עם אלי מאור עו"ד נזיקין מומלץ ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעו"ד נזיקין מנוסה ומוכר בהגשת תביעות נזיקין. עו"ד אלי מאור ילווה אתכם לאורך כל השלבים, החל מההנחיות הראשוניות לגבי אופן ההתנהלות המומלץ קודם ולאחר הגשת תביעת נזיקין, דרך מתן ייעוץ מפורט בכל שלב לגבי הזכויות שלכם גם בהגשת תביעות במוסד לביטוח לאומי ו/או לאובדן כושר עבודה ו/או תביעת פנסיית נכות ו/או פוליסת נכות מתאונה ו/או פוליסת תאונות אישיות, ובדאגה שמלוא הזכויות שלכם אכן ימומשו כדין, כמי שיש לו ניסיון אישי רב שנים, בהגשה ובטיפול במעל 1,000 תביעות נזיקין בישראל.

לפניה אישית ודיסקרטית ללא התחייבות ו/או תשלום בעניין תביעות נזיקין, ניתן לפנות למשרד עו"ד אלי מאור: 03-5798080, או לעו"ד אלי מאור באופן אישי ודיסקרטי לסלולר: 058-4771125‬, או פניה אישית בדואר אלקטרוני לעיניו של עו"ד אלי מאור בלבד: [email protected]

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן