רשלנות רפואית רופא ילדים – פיצויים של 900,000 ש"ח

רשלנות רפואית רופא ילדים

מאת: עו"ד אלי מאור, עורך דין רשלנות רפואית

היה לי את הכבוד והזכות הגדולה במסגרת עבודתי כ- עורך דין רשלנות רפואית לייצג באופן אישי תביעת רשלנות רפואית בגין רשלנות רפואית של רופא ילדים, בבית חולים במרכז הארץ, שהתבטאה בשל העדר מתן טיפול רפואי לקטין בן 6 שנים, שבסופו של יום  גרמה לו לנזקי גוף ובית המשפט פסק להורי הקטין סכום של 900,000 ש"ח בגין רשלנות רפואית.

את מי תובעים בגין רשלנות רפואית רופא ילדים?

הדבר נקבע בהתאם לטיפול שניתן, בין אם ע"י רופא ילדים במסגרת קופת חולים או ע"י רופא ילדים העבודה בבית חולים ומטפל בידל במסגרת חדר מיון ילדים או במסגרת אשפוז במחלקת ילדים בבית החולים וכן לעיתים ישנם מקרים שתביעת רשלנות רפואית מוגשת נגד רופא ילדים שקיבל את הקטין באופן "פרטי" במרפאתו הפרטית, וללא קשר לרפואה ציבורית.

מחדל / אי ביצוע פעולה רפואית הרכחית

במהלך ניסוני של כ-20 שנות עבודה בתפקיד של עורך דין רשלנות רפואית, עם ניסיון ייחודי ועשיר בייצוג אישי של נפגעי רשלנות רפואית וניסיון של מעל 1,000 תיקים בתחום של נזקי גוף ודיני רשלנות רפואית בפרט, למדתי שבמקרים רבים רשלנות רפואית רופא ילדים הינה בשל מחדל, קרי אי ביצוע פעולה רפואית שעל רופא הילדים היה לבצע בזמן אמת.

כך לדוגמא רשלנות רפואית במחדל של אי גילוי חסימה במעיים של ילד, שעשויה להתבטא באי הפניית הילד לרופא כירורג או באי הפניית הילד לבדיקת אולטרה סאונד דחופה.

כך גם במקרים של מחלות חם ו/או שפעת, רשלנותו של הרופא עשויה להתבטא באי הפניית הילד לחדר מיון לקבלת טיפול דחוף ו/או אי הפניית הילד במקרים שישנו חשד להתפתחות דלקת ריאות, לבדיקת רנטגן ריאות או בית החזה.

רשלנות רפואית רופא ילדים

איחור באבחון

ישנם מקרים של שלנות רפואית שנגרמו בשל אי גילוי ו/או איחור באבחון של מחלה שגרמה בסופו של יום לנזק לקטין.

כך לדוגמא מקרים של מחלת הסרטן אצל קטין שלא אובחנה בזמן ועשויה לגרום במקרים קשים שהמחלה מתפתחת חו"ח גם למותו של הקטין ו/או לנזקי גוף קשים לקטין.

אבחון שגוי / מתן טיפול רפואי שגוי

גם במקרים כשרופא הילדים הגיע למסקנה רפואית ו/או לאבחון רפואי שגוי ונתן טיפול רפואי מיותר ו/או כזה שגרם נזק גוף לילד ישנה עילת תביעה מבינת דיני רשלנות רפואית נגד רופא הילדים בשל מתן טיפול רופאי שגוי שגרם לנזק גוף.

נגרמה לי רשלנות רפואית באבחון, מה עלי לעשות?

ראשית, כמובן מומלץ לפנות ולקבל הנחיות ראשוניות של עורך דין מומחה לרשלנות רפואית, שכבר בשלב זה אמור לתת לכם את כל ההנחיות הראשוניות, הן בנוגע למה עליכם לבצע והן בנוגע למה עליכם להיזהר בהמשך, בתביעת רשלנות רפואית.

בנוסף ובמקביל לפניה מהירה ל- עורך דין אתם יכולים כבר לפנות באופן עצמאי למדור "רשומות רפואיות" בבית החולים או בקופת חולים בה בוצעה רשלנות רפואית עסקינן, ולבקש ממדור זה העתק של מלוא התיק הרפואי הרלבנטי של הקטין.

לעניין השאלה השכיחה איזה עורך דין רשלנות רפואית במומלץ לבחור, הרי ש- עורך דין מומלץ, הוא כזה שיוכל לזקק את קול הניזוק ובני משפחתו בצורה הטובה ביותר בבית משפט ושעליו ניתן לסמוך ב- 100% כשליח אישי מקצועי, נאמן ומסור.

להלן מספר פרמטרים חשובים ביותר לבחירת עורך דין, ושאני שמח וגאה לעמוד בכולם:

  1. עורך דין רשלנות רפואית רופא ילדים, הוא כזה המייצג תביעת רשלנות רפואית מתחילתה ועד סופה באופן אישי בעצמו, ולא בשיטת העברת תביעת לאחר פגישה ראשונית ושאינה ממצה עם המשפחה, לעורך דין אחר במשרד עורכי דין רשלנות רפואית.
  2. עורך דין מומלץ, הוא כזה שיש לו ניסיון רב שנים, ומומלץ לפחות של כ-20 שנים בתחום של דיני רשלנות רפואית ו/או דיני נזיקין וביטוח ו/או בתביעות נזיקין נזקי גוף, כמו גם בתחום הליטיגציה (הופעות בבתי משפט) בתחום של תביעות רשלנות רפואית.
  3. עורך דין רשלנות רפואית מומלץ הוא זה שיש לו ניסיון משולב וייצג בעברו גם רופאים ובתי חולים, בתביעות רשלנות רפואית רופא ילדים. ההיכרות עם ה"צד השני" ו/או המערכת הרפואית "מבפנים" מביאה לעורך דין רשלנות רפואית כזה, ניסיון ייחודי, עשיר וחשוב בניהול תביעת רשלנות רפואית.
  4. עורך דין רשלנות רפואית מומלץ, הוא מי שיש לו גם ניסיון עשיר מדיקו לגאלי (בחתום "רפואה ומשפט") הן אקדמי והן מעשי, וזאת ע"י מתן מגוון ימי עיון לעורכי דין בישראל וכמו גם הרצאות במכון להשתלמויות של לשכת עורכי הדין ומכיר את כל ההלכות של בתי המשפט השונים, החוקים, התקנות, הצווים וכמו גם נהלי משרד הבריאות הרלבנטיים ודואג להתעדכן בהם בתדירות גבוהה.

נפגעתם אתם או ילדכם כתוצאה מרשלנות רפואית רופא ילדים שגרמה לנזק גוף או לנזק נפשי?

מחפשים עורך דין רשלנות רפואית מומלץ ומנוסה? אתם מוזמנים ליצור קשר אישי ישיר ודיסקרטי עם עו"ד אלי מאור ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעו"ד רשלנות רפואית מנוסה ומקצועי, מוכר בישראל ובעל המלצות רבות וניסיון מוכח.

עו"ד אלי מאור ילווה אותך באופן אישי לאורך כל השלבים, החל מההנחיות הראשוניות לגבי אופן ההתנהלות המומלץ לאחר קרות מקרה של רשלנות רפואית ע"י רופא ילדים, דרך מתן ייעוץ מפורט לגבי הזכויות שלך ועד להכנת תביעה נגד רופא הילדים ו/או בית החולים ו/או קופת החולים וכמו גם נגד חברת הביטוח שלהם, וכמובן במקרה הצורך גם בהגשת תביעת ילדה נכה במוסד לביטוח לאומי, ותוך דאגה שמלוא הזכויות שלכם אכן ימומשו כדין.

לפניה אישית ודיסקרטית ללא התחייבות ו/או תשלום, ניתן לפנות למשרד עו"ד אלי מאור: 03-5798080, או אל עו"ד נזיקין אלי מאור באופן אישי לסלולר: 058-4771125‬, או פניה אישית בדואר אלקטרוני לעיניו של עו"ד אלי מאור בלבד: [email protected]

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן