רשלנות רפואית באבחון – פיצויים של 1,350,000 ש"ח

רשלנות רפואית באבחון - פיצויים של 1,350,000 ש"ח

מאת: עו"ד אלי מאור, עורך דין רשלנות רפואית

הייתה לי זכות גדולה ואישית, כעורך דין רשלנות רפואית לייצג לאחרונה תביעת רשלנות רפואית באבחון, במהלך עבודתי כעו"ד רשלנות רפואית של בני משפחה נגד בית חולים גדול ומוכר במרכז הארץ, בתביעת בגין רשלנות רפואית באבחון בתחום הכירורגיה מה שגרם לתובע לנזקי גוף קשים.

בסופו של יום נפסק להם ע"י בית המשפט המחוזי, סכום פיצויים של 1,350,000 ש"ח בגין רשלנות רפואית באבחון.

ניצחון זה הושג הודות לניסיון רב אליו נחשפתי במהלך 20 שנות עבודה בתפקיד של עורך דין רשלנות רפואית, עם ניסיון ייחודי בייצוג אישי של נפגעי רשלנות רפואית וניסיון של מעל 1,000 תיקים בתחום של נזקי גוף ודיני רשלנות רפואית, וכמי שייצג גם בעברו ועד לפני 12 שנים גם חלק מבתי החולים הגדולים בישראל בתביעות רשלנות רפואית באבחון, כך שאני ער בהחלט לעליה משמעותית בשכיחות של תביעות רשלנות רפואית באבחון וזאת נוכח עומס שישנו על בתי חולים וקופות החולים ובעיקר בתחומים רפואיים של רפואת משפחה, כירורגיה, רשלנות רפואית באבחון במחלקות פנימיות, בחדרי מיון וכמו גם בחדר לידה.

בתביעות רשלנות רפואית, כל ההישגים אותם השגתי עבור לקוחותיי כ- עו"ד רשלנות רפואית, וגם בתביעת רשלנות רפואית באבחון לעיל, הם בזכות "תאוריית המשולש" למיקסום סיכויי ההצלחה באופן מירבי במקרים של תביעות רשלנות רפואית, ושאני עובד בהתאם לה, משך כ-20 שנים בתחום, ואותה אני יצרתי בעצמי בהתאם לניסיוני בתחום הן כמי שמייצג תובעים ברשלנות רפואית במשך כ-20 שנים והן כמי שעד לפני 12 שנים ייצג גם חלק מבתי החולים הגדולים בישראל, במגוון תביעות של רשלנות רפואית ובוועדות בדיקה לאירועי רשלנות רפואית חריגים מטעם משרד הבריאות.

רשלנות רפואית באבחון – באלו מקרים ישנה זכות תביעה?

ישנם מקרים וסיטואציות רבות בהם עשויה להיות עילת תביעה בבתי המשפט בגין רשלנות רפואית באבחון, וזאת הן ע"י רשלנות אקטיבית והן ע"י מחדל פסיבי של הצוות הרפואי, ולהלן מספר דוגמאות, שאינן ממצות, לרשלנות רפואית באבחון אשר שככל שישנו קשר סיבתי רפואי ומשפטי בין רשלנות רפואית באבחון לנזק גוף או נפש, אזי ישנה על פניו זכות תביעה בבית המשפט:

  1. רשלנות רפואית באבחון אצל רופא משפחה או בבית חולים. כאשר מטופל מתלונן על סימפטומים של מחלה ידועה ומוכרת ואילו רופא המשפחה או הרופא בבית החולים לא מפנה אותו לטיפול ו/או לבדיקה רפואית מתאימה, והדבר גורם לו לאיחור באבחון שמביא לנזק גוף, אזי על פניו ישנה עילת תביעה ברשלנות רפואית.
  2. רשלנות רפואית באבחון בשל אבחון שגוי: כאשר למטופל ניתן אבחון שגוי ע"י רופא, בשל האבחון השגוי עשוי להיגרם לו הן נזק בגין הטיפול הרפואי שניתן בעקבות האבחון השגוי והן בגין הנזק שנגרם לו בשל האיחור באבחון ואי מתן טיפול מתאים.
  3. רשלנות רפואית באבחון בשל פענוח שגוי של בדיקות הדמיה: כאשר ניתן פענוח שגוי לבדיקת CT או MRI או מיפוי עצם או אפילו בדיקת רנטגן מה שהביא לגרימת נזק למטופל, אזי ישנה זכות תביעה נגד הרדיולוג ומכון ההדמיה ממנו ניתן הפענוח הרפואי ההדמיתי השגוי.

נגרמה לי רשלנות רפואית באבחון, מה עלי לעשות?

ראשית, כמובן מומלץ לפנות בהקדם לקבלת הנחיות של עורך דין מומחה לרשלנות רפואית, שכבר בשלב התחלתי אמור ליתן את כל ההנחיות לניזוק ולבני משפחתו, הן בנוגע למה עליהם לבצע והן בנוגע למה עליהם להיזהר בהמשך הדרך, בתביעת רשלנות רפואית באבחון.

במקביל לפניה מיידית או בהקדם לעורך דין מומחה לרשלנות רפואית, ניתן כבר לפנות עצמאית למדור "רשומות רפואיות" בבית החולים או בקופת חולים בה בוצעה רשלנות רפואית באבחון נשוא הדיון, ולבקש ממנה העתקת מלוא התיק הרפואי הרלבנטי של האשפוז בבית החולים או של סיכומי הביקור אצל הרופא המטפל בקופת החולים.

לעניין השאלה איזה עורך דין רשלנות רפואית ברשלנות רפואית באבחון מומלץ לבחור, הרי שעורך דין רשלנות רפואית באבחון מומלץ, הוא כזה שיוכל לדקק ולזקק את קול הניזוק בצורה המיטבית בבית המשפט וכמו כן מול קופת החולים ו/או בית החולים וכמו גם מול חברת הביטוח שלהם, ועליו ניתן לסמוך ב- 100% כשליח מקצועי נאמן ומסור.

רשלנות רפואית באבחון

להלן מספר פרמטרים חשובים ביותר לבחירה, ושאני גאה לעמוד בכולם:

  1. עורך דין רשלנות רפואית באבחון, הוא כזה המייצג תביעות רשלנות רפואית באבחון מתחילתן ועד סופן באופן אישי בעצמו, ולא ע"י העברת תביעות רשלנות רפואית באבחון לאחר פגישה ראשונית ושאינה ממצה, לעורך דין רשלנות רפואית אחר אצל משרד עורכי דין רשלנות רפואית באבחון.
  2. עורך דין רשלנות רפואית באבחון מומלץ, הוא כזה שיש לו ניסיון עשיר ומגוון, ומומלץ לפחות של כ-20 שנים בתחום של דיני רשלנות רפואית ו/או דיני נזיקין וביטוח כמו גם בתחום הליטיגציה בתחום של רשלנות רפואית.
  3. עורך דין רשלנות רפואית באבחון שיש לו ניסיון משולב בעברו גם בייצוג של בתי חולים, בתביעות רשלנות רפואית באבחון. ההיכרות עם המערכת הרפואית "מבפנים" מביאה ניסיון ייחודי, עשיר וחשוב לעורך דין רשלנות רפואית באבחון.
  4. עורך דין רשלנות רפואית באבחון, שיש לו גם ניסיון עשיר מדיקו לגאלי (רפואה ומשפט) הן אקדמי והן מעשי, במתן מגוון ימי עיון לעורכי דין בישראל והרצאות במכון להשתלמויות של לשכת עורכי הדין ומכיר את כל ההלכות, החוקים, התקנות, הצווים והנהלים של משרד הבריאות הרלבנטיים לעינינו, ודואג להתעדכן בהם בתדירות גבוהה ביותר.

מחפשים עורך דין רשלנות רפואית מומלץ ומנוסה?

נפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית באבחון ונגרם לכם נזק גוף או נפשי? אתם מוזמנים ליצור קשר אישי ישיר ודיסקרטי עם עו"ד אלי מאור ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי מ- עו"ד רשלנות רפואית מנוסה, מוכר ובעל המלצות רבות וניסיון מוכח.

עו"ד אלי מאור ילווה אותך באופן אישי לאורך כל השלבים, החל מההנחיות הראשוניות לגבי אופן ההתנהלות המומלץ לאחר קרות מקרה של רשלנות רפואית באבחון, דרך מתן ייעוץ מפורט לגבי הזכויות שלך ועד להכנת תביעה נגד בית החולים ו/או קופת החולים ונגד חברת הביטוח ו/או הרופא שגרם לך את הנזק, וכמובן במקרה הצורך גם בהגשת תביעת אובדן כושר עבודה בבית המשפט נגד חברת הביטוח או תביעת נכות כללית בביטוח לאומי, ותוך דאגה שמלוא הזכויות שלכם אכן ימומשו כדין.

לפניה אישית ודיסקרטית ללא התחייבות ו/או תשלום, ניתן לפנות למשרד עו"ד אלי מאור: 03-5798080, או לעו"ד אלי מאור באופן אישי לסלולר: 058-4771125‬, או פניה אישית בדואר אלקטרוני לעיניו של עו"ד אלי מאור בלבד: [email protected]

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן