תביעת תאונת עבודה

תביעת תאונת עבודה

תביעת תאונת עבודה

עו"ד אלי מאור הינו עורך דין לתאונת עבודה, שמניסיונו בייצוג בגין תביעת תאונת עבודה יודע שבגין תביעת תאונת עבודה אחת, עשויות להיות לניזוק: ארבע תביעות שונות נגד ארבע גורמים שונים, וזאת בגין אותה תביעת תאונת עבודה!!!

כמי שמייצג באופן אישי תביעת תאונת עבודה, מתחילתה ועד סופה ולו ניסיון של כ-20 שנים בייצוג ניזוקים פרטיים שכירים כמו גם ייצוג של תאונת עבודה עצמאי, ומעל כ- 1000 תיקים בתחום דיני נזיקין וביטוח וכמי שבעברו ועד לפני 12 שנים ייצג גם חלק מחברות הביטוח במקרה של תביעת תאונת עבודה לרבות בכל הנוגע לתחום של תאונת עבודה חובת המעסיק או לגבי תאונת עבודה תשלום המגיע לניזוק.

עו"ד אלי מאור הינו עו"ד תאונות עבודה, שכיהן משך שנים כרכז אקדמי ומרצה במכון להשתלמויות של לשכת עורכי הדין בתחום של דיני נזיקין וביטוח ומי שמכיר היטב את רזי הפסיקה וההלכות המשפטיות במקרה של תביעת תאונת עבודה כמו גם בייצוג בפני המוסד לביטוח לאומי.

איזה עורך דין לתאונת עבודה מומלץ לבחור?

מניסיוני רב השנים, עורך דין לתאונת עבודה מומלץ, הוא עורך דין שלו ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום תביעת תאונת עבודה, ייצג בעברו גם חברות ביטוח מבחינת "דע את האויב", וכן מטפל באופן אישי בתביעת תאונת עבודה מתחילתה ועד סופה, קרי כבר משלב של תביעת תאונת עבודה ימי מחלה או בתביעת דמי פגיעה תאונת עבודה, ועד קבלת תשלום תאונת עבודה, מבלי שהתביעה תעבור מספר גורמים מטפלים במשרד עורך דין לתאונת עבודה, כך שהדיסקרטיות כמו גם הפרטיות של הלקוח עשויה להיפגע כמו גם ביחסי האמון החשובים שנוצרים  עם עורך דין לתאונת עבודה בתחילת תביעת תאונת עבודה.

תאונת עבודה חובת המעסיק

במקרה של תאונת עבודה, חובת המעסיק היא לספק לעובד תנאי עבודה בטוחים ו/או סבירים. קרי לדוגמא כאשר יש מכונה מקולקלת במפעל על המעסיק החובה לתקן את המכונה ולא לאפשר לעובד לעבוד על מכונה מקולקלת ו/או בלתי תקינה. כך לדוגמא, במקרה של תאונת עבודה חובת המעסיק במקרה זה, ככל שתגרם פציעה לעובד בעבודה על המכונה, עשויה בהחלטת לחייבו בפיצויים לעובד בגין עוולת הרשלנות, החלה הן במקרים של רשלנות אקטיבית והן במקרים של מחדל (דבר שלא נעשה ע"י המעביד, גרם לתאונת עבודה, חובת המעסיק תחייבו בפיצוי כספי לניזוק).

תביעת תאונת עבודה

תאונת עבודה ימי מחלה

במקרים רבים אני נשאל, מי ישלם לי לאחר שנגרמה תאונת עבודה ימי מחלה ע"פ החוק? בהתאם לדין בישראל כלשעובד נגרמה תאונת עבודה הוא אינו צריך להשתמש בימי מחלה שצבר משך השנים. תאונת עבודה מזכה את העובד לפנות למוסד לביטוח לאומי בתביעה להכרה בתאונה כ"תאונת עבודה". ימי המחלה ישולמו ע"י המוסד לביטוח לאומי במסגרת דמי פגיעה. תאונת עבודה מזכה בדמי פגיעה עד 91 יום מיום תאונת עבודה ולאחר מכן ניתן להגיש תביעה לנכות במוסד לביטוח לאומי ולעמוד בפני ועדות רפואית במוסד לביטוח לאומי.

לכלל בעניין תאונת עבודה ימי מחלה או דמי פגיעה בתאונת עבודה ישנו חריג וזה במקרים ומדובר במעביד גדול כמו לדוגמא משרד הביטחון לו הסדר עם המוסד לביטוח לאומי ואז במקרה של תביעת דמי פגיעה לאחר תאונת עבודה, המעביד ישלם לעובד במישרין את דמי הפגיעה ולאחר מכן במסגרת ההסכם עם המוסד לביטוח לאומי יבוא בחשבון עם המוסד לביטוח לאומי.

קרי במקרה של דמי פגיעה תאונת עבודה, ניתן לקבל 91 ימי מחלה לאחר תאונת עבודה ולאחר מכן ככל שבמקרה של תאונת עבודה ימי מחלה נמשכים מעבר ל- 91 יום יש לפנות בתביעה לנכות בביטוח לאומי ולבדוק הזכאות לאחר מכן גם להגשת תביעה ע"פ תקנה 18 א', שהיא תביעה להכרה כנכה נזקק. בכל מקרה לגופו, מומלץ לפני נקיטת פעולה לפנות ליעוץ ספציפי עם עורך דין לתאונת עבודה.

תאונת עבודה עורך דין, מאיזה שלב?

מניסיוני רב השנים אני ממליץ נמרצות להתייעץ כבר בשלב הראשוני ביותר עם עורך דין המתמחה במקרה של תאונת עבודה. עורך דין לתאונת עבודה כבר בשלב הראשוני יסייע במתן ההכוונה הראשונית ואף בהליך ההכרה הראשוני במסגרת תביעת תאונת עבודה ימי מחלה למוסד לביטוח לאומי, במקרים של תאונת עבודה. חובת המעסיק כמו כן היא דבר בו עורך דין לתאונת עבודה יסייע ויפעל על מנת לממש ביעילות ובמהרה את זכויותיו של נפגע בתאונת עבודה גם מול המעסיק.

מעונין להגיש תביעת תאונת עבודה? מחפש עורך דין לתאונת עבודה מומלץ? אתם מוזמנים ליצור קשר אישי ישיר ודיסקרטי עם עו"ד אלי מאור ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעו"ד מנוסה ומוכר.

עו"ד אלי מאור ילווה אותך לאורך כל השלבים, החל מההנחיות הראשוניות לגבי אופן ההתנהלות המומלץ משלב תביעת תאונת עבודה ימי מחלה ועד קבלת תשלום תאונת עבודה וזאת דרך מתן ייעוץ מפורט לגבי הזכויות שלך ועד להכנה בפני ועדה רפואית בביטוח לאומי ובדאגה שמלוא הזכויות שלך אכן ימומשו כדין

לפניה אישית ודיסקרטית ללא התחייבות ו/או תשלום, ניתן לפנות למשרד עו"ד אלי מאור: 03-5798080, או לעו"ד אלי מאור באופן אישי לסלולר: 058-4771125‬, או פניה אישית בדואר אלקטרוני לעיניו של עו"ד אלי מאור בלבד: [email protected]

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן