עו"ד תאונת דרכים

crash-1308575_1280

על פי החוק במדינת ישראל כל תלמיד אשר לומד במוסד חינוכי בארץ, אמור להיות מבוטח בביטוח תאונות אישיות. הכיסוי של הפוליסה, מאפשר קבלת פיצויים גם במקרים של תאונות בבית ספר וגם במקרים בהם התאונה התרחשה מחוץ לכותלי בית הספר, לדוגמא, במקרה של תאונת דרכים – על פי החוק הילדים אמורים להיות מבוטחים 24 שעות ביממה.

למרות שעל בית הספר ליידע את ההורים אודות קיומה של פוליסה זאת, הנתונים מראים שהורים רבים לא שמעו על הפוליסה – מה שעלול להוביל במקרים רבים למצב בו הם לא יקבלו את הפיצויים המגיעים בגין הילד שנפגע.
עו"ד תאונת דרכים, אשר מתמכה באופן פרטני בנושא של תאונות ילדים, יהווה את הכתובת הנכונה במקרה הזה, מכיוון שהוא אמור להכיר לעומק את הפוליסה הזאת על שלל הסעיפים אותם היא כוללת בתוכה.

את מי תובעים במקרה של תאונות ילדים?
במקרה בו התלמיד נפגע כתאונת דרכים, יש להגיש באמצעות עו"ד תאונת דרכים מקצועי או באופן עצמאי, תביעה לחברת הביטוח אשר מבטחת את התלמידים בביטוח תאונות אישיות.
במקרה כזה, הפרמטר אשר ייבדק לעומק יהיה רמת הנזק אשר נגרמה לילד כתוצאה מהתאונה ובהתאם לכך גם יקבע גובה הפיצוי המגיע – כאשר עו"ד תאונת דרכים ידע להציג את מלוא הנתונים הרלוונטיים לתביעה ובין היתר: גובה ההוצאות הרפואיות, מספר ימי האשפוז וכן הלאה..

במקרים בהם התאונה נגרמה כתוצאה מרשלנות מצדו של המוסד החינוכי – לדוגמא, ליקוי בטיחותי, יש אפשרות להגיש תביעת נזיקין נגד מי שאחראי לאותו הליקוי.
כאמור, עורך דין מקצועי המתמחה בתחום של תאונות בבית ספר, ידע לספק את הייעוץ המשפטי המתאים ולנהל את הליך הגשת התביעה.
החשיבות של קבלת מלוא הפיצויים המגיעים במקרה של תאונות בבית ספר, הינה גבוהה בעיקר מכיוון שמדובר בילדים צעירים, אשר זקוקים לטיפול האיכותי והטוב ביותר אותו הם יכולים לקבל – טיפול הכרוך בעלויות כספיות גבוהות.
חברת עורכי הדין אלי מאור ושות',  מציעה את שירותיו של עו"ד תאונת דרכים המתמחה באופן פרטני בנושא של תאונות ילדים, כאשר באמצעות הניסיון והכלים המקצועיים שברשותו הוא ידאג שמלוא הזכויות שלכם ימומשו .
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן