עו"ד רשלנות רפואית תל אביב

עו"ד רשלנות רפואית תל אביב

עורך דין רשלנות רפואית תל אביב, או עורך דין כל עיר בה אתם גרים, יערוך בדיקות מקיפות כבר בפגישת הייעוץ הראשונית, אשר מטרתן להגיע להחלטה האם במקרה הפרטני שלכם, אכן קיימת עילה להגשת תביעה על רשלנות רפואית ואם כן מה גובה התביעה ברשלנות רפואית שיש להגיש, מהו גדר הנזק שיש לתבוע והאם יש להגיש את התביעה ברשלנות רפואית לדוגמא בבית משפט שלום או בכלל נוכח הנזק הגבוה, בית משפט המחוזי במחוז תל אביב או בכל מחוז אחר.

איזה עורך דין רשלנות רפואית תל אביב ו/או בכל מקום אחר מומלץ לי לבחור?

מניסיון של כ- 20 שנים בתחום רשלנות רפואית בתל אביב ובכל הארץ, לדעתי ישנם שלושה פרמטרים עיקריים לעורך דין רשלנות רפואית מומלץ בתל אביב או בכל מקום אחר והם כדלקמן:

  1. עו"ד שמנוסה בתביעת רשלנות רפואית בתל אביב או בכל מקום אחר. ניסיון של מעל 10 שנים הוא מצויין, אך ניסיון של כ-20 שנה והיכרות מעמיקה בתחום תביעת רשלנות רפואית הוא מצויין עוד יותר.
  2. עורך דין רשלנות רפואית מומלץ הוא גם מי שיש לו ניסיון בעברו, כמי שייצג גם בתי חולים ורופאים בתביעות רשלנות רפואית, כך שהוא מכיר את התהליך ואת טענות ההגנות שיהיו לבית החולים בתביעת רשלנות רפואית.
  3. עורך דין רשלנות רפואית מומלץ בתל אביב הוא גם מי שמייצג באופן אישי את התביעה ברשלנות רפואית מתחילתה ועד סופה, ופחות מומלץ שתביעה ברשלנות רפואית שהינה בד"כ אישית ורגישה תעבור "מס' ידיים" במשרד עורך דין, מה שעשוי לפגוע בפרטיות ו/או בדיסקרטיות של הלקוח בתביעת רשלנות רפואית, ולעיתים תחלופה רבה של עורכי דין רשלנות רפואית בתל אביב, אף עשויה לפגוע בסיכויי תביעה ברשלנות רפואית בעצמה וביחסי האמון החשובים שיש ליצור עם הלקוח.
  4. עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב מומלץ הוא עורך דין שלו גם ניסיון במתן הרצאות, ימי עיון והשתלמויות במכון להשתלמויות של לשכת עורכי הדין בתחום של תביעות רשלנות רפואית ותביעת נזקי גוף, ומכיר היטב את רזי הפסיקה והחקיקה הן בארץ והן בחו"ל.
  5. עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב מומלץ הוא מי שעבור פגישת יעוץ ראשונית אינו גובה תשלום או שכר טרחה מהלקוח הפוטנציאלי ומי שלאחר שהלקוח מעוניין בשירותיו המשפטיים בתביעת רשלנות רפואית, עובד על בסיס הצלחה ("שיטת האחוזים").

מתי כדאי לי להגיש תביעת רשלנות רפואית?

ההחלטה אותה יקבל עורך דין רשלנות רפואית תל אביב או בכל עיר בה אתם גרים יחד עם הלקוח, אמורה להתבסס על מספר פרמטרים הן משפטיים והן רפואיים מנחים קרי בתחום ה"מדיקו-לגאלי" ובין היתר: האם המקרה אשר אירע לכם אכן נובע מרשלנות רפואית מצדו של הרופא או של הצוות הרפואי.

במידה ואכן התקיימה רשלנות שכזאת, האם נגרם לכם נזק ממשי כתוצאה ממנה. השלב הבא, יהיה לבדוק האם קיימת אפשרות להוכיח קיום של קשר סיבתי רפואי ומשפטי בין הרשלנות הרפואית לבין הנזק הממשי שנגרם לכם.

עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב יבקש להתייעץ עם מומחה רפואי בכיר בתחום בו מעוניים להגיש תביעת רשלנות רפואית ע"מ לדעת את סיכויי תביעת רשלנות רפואית והאם ניתן לקבל חוות דעת רפואית לתמיכה בתביעת רשלנות רפואית והן בנזק שנגרם (נכות רפואית צמיתה, עזרה רפואיים, שיקום רפואי, הוצאות וצרכים רפואיים).

כמובן, שבמידה והממצאים של בדיקה זו יעידו על כך שאכן התקיימה רשלנות רפואית, עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב ילווה אתכם לאורך כל ההליך של תביעת רשלנות רפואית.

מהי השפעתו של עורך דין מומחה ברשלנות רפואית על סיכויי התביעה?

כאמור בחירת עורך דין רשלנות רפואית תל אביב עשויה בהחלט להשפיע בקשר ישיר על סיכויי הצלחת תביעת רשלנות רפואית.

מדי שנה מוגשות לבתי המשפט אלפי תביעות על רשלנות רפואית: זאת יכולה להיות רשלנות רפואית בהריון, רשלנות רפואית בלידה, רשלנות רפואית במעקב היריון, רשלנות רפואית בניתוח, רשלנות רפואית בטיפול שיניים, רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים,ובעוד מגוון רחב של תחומים רפואיים נוספים, שעו"ד אלי מאור מנוסה בהם.

לפיכך, בחירת עורך דין רשלנות רפואית תל אביב או בכל עיר אחרת, שהינו בעל ניסיון רב, בעל קשרים והבנה מעמיקה בתחום הרשלנות הרפואית ככלל ובתחום הרפואי הפרטני בו התקיימה הרשלנות תהווה צעד חשוב, משמעותי ובעל השפעה רבה על סיכויי ההצלחה של התביעה כמו גם על סכום הפיצויים אותו תקבלו בסופו של תהליך.

עו"ד אלי מאור הינו בעל ניסיון של כ- 20 שנים בטיפול של מעל 1,000 תיקים בתחום הנזיקין ורשלנות רפואית, ובעברו ועד לפני 12 שנים ייצג גם בתי חולים גדולים בתל אביב ובכל הארץ וגם תובעים פרטיים וכן כיהן כרכז אקדמי בתחום של רשלנות רפואית והעביר בין היתר הרצאה ייחודית של פרקטיקה בניהול תביעת ברשלנות רפואית במגוון ערים בישראל והעביר השתלמויות לאלפי עורכי דין רשלנות רפואית בתל אביב ובכל הארץ.

עו"ד אלי מאור מטפל ומייצג תביעת רשלנות רפואית בתל אביב או בכל מקום בארץ באופן אישי בכל תביעת רשלנות רפואית בעצמו מתחילתה ועד סופה, קרי עד לקבלת הפיצויים לידיך, ולו המלצות רבות עבור ייצוג לקוחות בארץ ובחו"ל מזה כ- 20 שנה.

נגרמה לכם רשלנות רפואית? מעוניינים להגיש תביעה? עורך דין אלי מאור הינו כאמור, עורך דין רשלנות רפואית תל אביב, בעל הניסיון המקצועי, הידע והכלים לסייע לכם וללוות אתכם כל הדרך עד לקבלת מלוא הפיצויים המגיעים לכם. הניסיון הרב, הידע, הקשרים עם מומחים רפואיים בכירים וההקפדה על היחס האישי, מאפשרים לעורך דין אלי מאור להעניק לכם בעצמו את השירות הטוב ביותר.

לפניה אישית ודיסקרטית ללא התחייבות ו/או תשלום, ניתן לפנות למשרד: 03-5798080, או לעו"ד אלי מאור באופן אישי לסלולר: 058-4771125, או פניה אישית בדואר אלקטרוני לעיניו של עו"ד אלי מאור בלבד: [email protected]

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן