תאונות ילדים

תאונות תלמידים
אנו עושים כל שביכולתנו בכדי לשמור על הילדים שלנו, אך לצערנו, הם עדיין חשופים לתאונות בבית ספר כאלו ואחרות.
במקרה של תאונות ילדים, חשוב שההורים יהיו מודעים לזכויות שלהם ולכל הפיצויים המגיעים להם ויוכלו לסייע להם במקרים לא פשוטים שכאלו.
הורים רבים אשר נאלצים להתמודד עם המצבים הקשים של תאונות ילדים, מוצאים את עצמם מבולבלים וחסרי אונים – מה שמקשה עליהם לבצע את הפעולות השונות אשר ייעודן מימוש הזכויות.
מהסיבה הזאת, הצעד אותם הורים אשר נמצאים במצב שכזה יכולים לעשות, זה לפנות לעורך דין מקצועי ומנוסה אשר מתמחה בתחום של תאונות ילדים, על מנת שזה ידריך ויכוון אותם מה לעשות ואיך להתנהג בהמשך הדרך, בכדי לקבל, את הפיצויים אשר מגיעים להם – פיצויים אשר יוכלו לסייע להם להתמודד עם התקופה הלא פשוטה ועם הטיפול בילד אשר נפגע כתוצאה מהתאונה.
ביטוח תאונות תלמידים
כל ילד במדינת ישראל, החל מגיל 3 ועד לגיל 18, מבוטח בביטוח תאונות אישיות לתלמידים – במסגרת של חוק החינוך החובה. ביטוח זה תקף לא רק במקרים של תאונות אשר התקיימו בשטחי המוסד החינוכי או במסגרת הפעילות שלו אלא גם, לתאונות אשר אירעו מחוץ לשעות הלימודים או אפילו בחופש הגדול – הביטוח תקף 24 שעות ביממה – וזאת גם אם הילדים נפגעו חלילה, בזמן חופשה בחו"ל.
רבים מההורים אולי לא מודעים לעובדה הזאת, אבל הם משלמים עבור אותה פוליסת ביטוח, במסגרת של סל התשלומים אותו גובה מהם המוסד החינוכי.
מהסיבה הזאת, במקרים של תאונות ילדים, חשוב שאותם ההורים יהיו מודעים לקיומו של ביטוח זה, יבדוק באיזו חברת ביטוח הם מבוטחים ובמידת הצורך ייפנו לעו"ד תאונות תלמידים, בכדי שזה יסייע להם בהליך הגשת התביעה ובקבלת מלוא הכספים המגיעים להם הן מחברת הביטוח והן מגופים רלוונטיים נוספים.

תאונות ילדים – כיצד מגישים את תביעת הביטוח?
ישנה חשיבות מאוד גבוהה לאותן הפעולות בהם נוקטים ההורים לאחר אותה תאונה בה היה מעורב ילדם – מכיוון שרוב ההורים עסוקים בדאגות ובטרדות לגבי שלומו של הילד ובטיפול בפגיעות אותם הוא ספג כתוצאה מהתאונה, לעיתים הם לא מקפידים לבצע את כל הפעולות המבוקשות ולעיתים אף שוכחים שיש להם זכויות – כאמור, פנייה לעורך דין תאונות אשר ייעץ וידריך אותם לגבי מה עליהם לעשות, תקל את התהליך.

במקרים בהם הילד נפגע כתוצאה מתאונה כזאת או אחרת, אחד הצעדים אותם חשוב לעשות, זה לפנות לחברת הביטוח דרכה הילד מבוטח בפוליסת ביטוח תלמידים ולבקש עותק של הפוליסה וטפסים שונים אשר ייעודם הודעה על התאונה ואפשרות לתביעה.

יש למלא את כל הטפסים הרלוונטיים, לצרף את כל המסמכים הנדרשים כמו: אישורים רפואיים, קבלות עבור הוצאות (ניתן לקבל החזרים על חלק גדול מאותן ההוצאות) וכל טופס רלוונטי אחר אשר קשור לתאונה ולפגיעה ולהעביר את כל החומרים אל חברת הביטוח.

כאמור תאונות ילדים הוא נושא רגיש, אשר לצערנו גם כרוך בבירוקרטיה ובצורך של ההורים לנקוט בפעולות שונות, על מנת לקבל את מלוא הזכויות המגיעות להם.

מכיוון שכספי הפיצויים אותם הם יכולים לקבל במקרים של תאונות ילדים, יכולים לסייע להם בצורה משמעותית לעבור את התקופה הלא פשוטה אותה הם חווים, אם אותם הורים מרגישים שהם לא יודעים כיצד להתנהל או מה לעשות בכדי לממש את הזכויות, מומלץ עבורם להיוועץ בעורך דין אלי מאור שהינו עורך דין תאונות מנוסה ומקצועי, אשר יוכל להדריך, לייעץ ולסייע להם, לעבור את התהליך הזה בצורה הרבה יותר קלה ומהירה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן