תאונות ברשות הרבים

עורך דין תביעות ביטוח

תאונות הן דבר שיכול לקרות לכל אדם בכל מקום. בין אם מדובר בתאונת דרכים ובין אם מדובר בתאונה במקום העבודה,
במסגרת חינוכית כלשהי, בהליכה ברחוב או בדרך לעבודה, ניתן לתבוע את הביטוח הלאומי או את חברות הביטוח השונות המבטחות את מקום התאונה או מקום המפגע.

אולם, כל אדם ודאי שואל את עצמו מה קורה אם הוא נפצע במרחב ציבורי כגון: ברחוב, באולם אירועים, במתחם בילוי או בכל מתחם ציבורי אחר? בכל מקרה של תאונות ברשות הרבים אשר אדם נפגע בהן פגיעה פיזית של ממש, יש לבדוק את מי ניתן לתבוע וכיצד.

את מי ניתן לתבוע בתאונות ברשות הרבים?
תאונות ברשות הרבים מתחלקות לשני סוגי תאונות: תאונות במתחם סגור אשר מצוי בבעלותו של מישהו כגון: אולם אירועים, פארק שעשועים, מסעדות ועוד, ותאונות אשר מתרחשות ברחובה של עיר או רשות מקומית בשל פגם כלשהו המתבטא בבור או מהמורה בדרך בה צועד האדם. לא פעם אדם יכול ליפול ולשבור יד או רגל או כתף בשל מדרכה משובשת ברחוב. בסוג הראשון של התאונות ניתן לתבוע את בעל המקום אשר בו האדם נפצע באופן כלשהו והוא בדרך כלל יהיה מיוצג ע"י חברת הביטוח שלו, ואילו בסוג השני של התאונות אשר מתרחשות ברחובות, לרוב יהיה ניתן לתבוע את העירייה. כאשר התאונה ברשות הרבים מתרחשת ברחוב לא תמיד קל לנצח בתביעה אותה מגישים ולכן, חשוב מאוד לעשות זאת בצורה נכונה ולשכור את שירותיו של עורך דין מומחה ומקצועי בתחום תאונות ברשות הרבים.

כיצד לתבוע בתחום תאונות ברשות הרבים בצורה הנכונה?
כאשר התאונה מתרחשת ברחוב ראשית, חשוב לבדוק האם יש עדים לתאונה זו שיוכלו להגיע ולהעיד בבית המשפט. שנית, חשוב לצלם את המקום בו אירעה התאונה כדי להראות את השיבוש בו שגרם לתאונה וזאת בסמוך למועד התאונה ובטרם המקום יתוקן.  בתביעה יש צורך להוכיח שיש קשר בין המכשול או המפגע ברחוב לבין התאונה ולכן יש להתכונן היטב לתביעות הנוגעות לתאונות ברשות הרבים.
 אלי מאור ושות'- חברת עורכי דין מקצועית ואיכותית בתחומי תאונות ברשות הרבים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תאונות תלמידים ועוד, היא ללא ספק הכתובת לפנות אליה כאשר יש צורך להגיש תביעה בתחום תאונות ברשות הרבים.

עו"ד אלי מאור הינו בעל ניסיון של למעלה כ- 20 שנים ולמעלה מ- 1,000 תיקים, וכמו כן בעל ניסיון בתביעות נגד עיריות, אולמי וגני אירועים, פארקי שעשועים, וטיולים אתגריים מאורגנים ובכלל וכן ניסיון רב בהופעות בבתי משפט (ליטיגציה). עורך דין אלי מאור ילווה אותך בכל תהליך התביעה החל מתחילתה, דרך שלב איסוף ההוכחות ועד הגשתה בפועל וקבלת הפיצויים המגיעים לך.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן