עורך דין תביעות ביטוח

עורך דין תביעות ביטוח

רבים מאתנו משלמים מדי חודש סכומי כסף לא קטנים לחברות הביטוח, למקרה שאם יום אחד נפגע או נחלה וכחלק מכך, נאבד את יכולת השתכרותנו או נזדקק לסיוע בתשלום עבור הטיפולים, נוכל להסתייע בכספי הכיסוי הביטוחי המגיעים לנו.

מה שאולי לא נלקח בחשבון הוא שהליך תביעות נגד חברות ביטוח, הוא הליך מורכב ומסובך במיוחד, כאשר חברות הביטוח מצדן, מערימות קשיים רבים על התובעים בדרך לקבלת הכספים המגיעים להם. בדיוק מהסיבה הזאת, חשוב לפנות כבר בשלבים המוקדמים של התביעה אל עורך דין תביעות ביטוח מנוסה ומיומן, אשר יוכל לסייע לנו לצלוח את התביעה בהצלחה ולקבל את מלוא סכום הכסף המגיע לנו בהתאם לפוליסה אשר ברשותנו.

תביעת ביטוח שנדחה ע"י חברת ביטוח

לא אחת אנו שומעים על מקרים של אנשים אשר הרימו ידיים והתייאשו מתהליך של תביעת חברת ביטוח או תביעת ביטוח לאומי, בעקבות דחיית התביעה. אז נכון שבחלק מהמקרים, הדחיות הינן מוצדקות ולגיטימיות, אבל ישנם גם מקרים רבים אחרים בהם הדחיות אינן מוצדקות ולכן, חשוב מאוד להיוועץ באיש מקצוע, אשר בקיא בתחום כמו עורך דין תביעות ביטוח.

כל עורך דין המתמחה בתחום, יעיד כי הוא נתקל לא אחת במקרים בהם דחיית התביעה על ידי חברת הביטוח התבצעה ללא הצדקה ובזכות הידע והכלים אשר עורך הדין מחזיק ברשותו, בסופו של דבר, התובעים אכן קבלו את הכספים אשר מגיעים להם. מהסיבה הזאת, אם אתם חושבים או שיש לכם סיבה להאמין שהדחייה של התביעה שלכם היא איננה מוצדקת, אל תהססו להיוועץ בעורך דין מנוסה, אשר יבדוק את המקרה לעומק.

עורך דין אלי מאור, הינו עורך דין לתביעת ביטוח, המחזיק ביתרונות יחודיים בייצוג בתביעות ביטוח, קרי נגד חברות ביטוח, וכדלקמן:

יתרון ראשון: ייצוג אישי בתביעות ביטוח

מהפגישה הראשונית להתייעצות ועד הפגישה האחרונה לקבלת התשלום בתביעת ביטוח, בכל שלב ושלב עו"ד אלי מאור מטפל בתיק באופן אישי מול הלקוח/ה. עו"ד אלי מאור לומד את התיק, דואג להשלמת כל החסרים בטרם הגשת דרישה או תביעה לחברת הביטוח, ומכין בעצמו כל מכתב דרישה ו/או כתב תביעה בתביעות ביטוח, וכמובן מבצע את כל הליטיגציה (ייצוג בבית משפט)  בעצמו.

עו"ד אלי מאור, אינו מאמין בשיטת ה"עו"ד הגדול" שלאחר הפגישה עם הלקוח, מעביר התיק לטיפול שוטף ל"עו"ד הקטן", וסבור שכל לקוח/ה זכאים לייצוג אישי, מסור ומקצועי ע"מ למקסמם את תביעת הביטוח מול חברת הביטוח ולהינות מדיסקרטיות מלאה.

יתרון שני: ניסיון יחודי בעבר ביצוג חברות ביטוח

עו"ד אלי מאור בעברו ועד לפני 11 שנים ייצג גם חברות ביטוח בתביעות ביטוח, דבר המקנה לו ניסיון יחודי ועשיר בתביעות ביטוח, מבחינת "דע את האויב". עו"ד אלי מאור גם יכול לתת חוות דעת מפורטת ללקוח/ח בגין תביעת ביטוח, מהו גדר תביעת הביטוח, מה סכום הפיצוי שהעתיד להשתלם בפשרה ו/או בפסק דין, ומה משך הזמן הצפוי לתביעת הביטוח.

יתרון שלישי: ניסיון של כ- 20 שנים ומעל 1,000 תיקים

עו"ד אלי מאור הינו בעל ניסיון עשיר ומגוון במעל 1,000 תיקים בתביעות ביטוח, בהם טיפל אישית במשך כ- 20 שנים הן כמייצג תובעים בתביעות ביטוח והן כמייצג חברות ביטוח בתביעות ביטוח.

מדוע דווקא ניסיון של מעל 1,000 תיקים תשאלו? כי מהתיק ה- 1,000, כבר לא סופרים…

יתרון רביעי: ניסיון של שנים כרכז אקדמי במכון להשתלמויות של לשכת עורכי דין

עו"ד אלי מאור כיהן משך שנים כרכז אקדמי בכיר בתחום של תביעות ביטוח, ובמסגרת כהונתו ערך ימי עיון מטעם המכון להשתלמויות של לשכת עורכי הדין, בהם העביר ימי עיון והרצאות לציבור עורכי הדין  בישראל בתחום של הלכות בית המשפט השונים בתביעות ביטוח, ובעיקר בתחום של פרקטיקת ניהול תביעת ביטוח, הלכה למעשה. במסגרת עבודתו ותפקידו במכון להשתלמויות של לשכת עורכי הדין נחשף ולימד עו"ד אלי מאור מאות עורכי דין את הלכות בית המשפט השונים, הפסיקה הרלבנטית ומבחינת מצוי ורצוי.

יתרון חמישי: תמיכה של רשת מומחים רפואיים בכירים במגוון תחומים רפואיים

עו"ד אלי מאור עובד בשגרה ומשך שנים רבות עם שורה של מומחים רפואיים בכירים ביותר בד"כ בדרגת פרופסורה, מנהלי מחלקה רפואית בבית חולים, המספקים חוות דעת רפואיות מקצועיות לבית המשפט בתביעות ביטוח, בהתאם לכל תביעה ותביעה וסוג ואופי הליקוי הספציפי.

כך לדוגמא, שני נפגעים בתחום האורטופדי, האחד עם שבר בכף היד והשני עם קרע ברצועות הכתף לא יופנו ע"י עו"ד אלי מאור לאותו מומחה רפואי, אלא האחד לאורטופד שהינו מומחה לכירורגית כף יד והשני לאורטופד שהינו מומחה לכירורגית כתף.

כמובן, שחוות הדעת הרפואיות שיוגשו בתביעות ביטוח לבית המשפט, יכללו אחוזי נכות רפואית קבועה, הפעלת תקנה 15, תקופת אי כושר לעבר ("תקופת מחלה") וצורך בעזרה ביתית, שיקום רפואי ועזרים רפואיים.

נמצאים לקראת תהליך של הגשת תביעה לביטוח הלאומי? חשוב מאוד שתיוועצו עם עורך דין תביעות ביטוח מקצועי המתמחה בתחום זה. אלי מאור ושות', משרד עורכי דין המתמחים בתחום תביעת ביטוח לאומי וחברות הביטוח, יספקו לכם את הייעוץ המשפטי המקצועי ביותר וילוו אתכם לאורך כל הליך התביעה, עד לקבלת מלוא גובה הכספים המגיעים לכם על פי הפוליסה אשר ברשותכם.

לשיחת התייעצות דיסקרטית וללא התחייבות עם עו"ד אלי מאור נא לחץ כאן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן