עורך דין למשרד הביטחון

עו"ד משרד הביטחון - ייצוג משרד הבטחון

פציעות במהלך השירות הצבאי הן נפוצות ולא פעם חיילים ממשיכים לאזרחות ונשארים עם הפציעה לכל החיים. איך ניתן לדרוש ממשרד הביטחון פיצוי הולם על נזקי גוף? בעזרת עורך דין למשרד הביטחון ניתן להכין את תיק התביעה בצורה נכונה ומדוייקת ולדרוש ממשרד הביטחון את הפיצוי המתאים לפציעה. תביעות משרד הביטחון כוללות פציעות ופגיעות של חיילים ביחידות הצבא השונות וכוחות הביטחון הפזורים ברחבי מדינת ישראל. עורך דין מנוסה ומקצועי יידע להכין את כתב התביעה ולעמוד מול בית הדין הצבאי בדיונים החשובים של החייל או איש כוחות הביטחון.

תביעה למשרד הביטחון

איך מגישים תביעה למשרד הביטחון? לפני הגשת תביעה נגד משרד הביטחון, יש להכין את כל המסמכים והחומר הרלוונטי לפציעה של החייל. המסמכים כוללים את פרטי הפגיעה ואת המסמכים הרפואיים שהוצאו לאחר פגיעת החייל.

תביעה נגד משרד הביטחון עם עורך דין מוסמך

עורך דין מוסמך מלווה את החייל או את איש כוחות הביטחון לאורך כל תהליך התביעה. במקרים רבים חיילים ואנשי כוחות הביטחון מוצאים את עצמם מול בירוקרטיה סבוכה וללא פתרון לקבלת הפיצוי לו הם ראויים. תביעות נגד משרד הביטחון מומלץ להגיש יחד עם עורך דין מוסמך המנוסה בעבודה מול משרד הביטחון. תיקי תביעות נגד משרד הביטחון הם ייחודיים וחשוב שעורך הדין יכיר את דרכי העבודה של משרד הביטחון בכדי להביא לתוצאות הרצויות במשפט.

עורך דין למשרד הביטחון של משרד עורכי הדין אלי מאור ושות'

אם אתם מחפשים עורך דין למשרד הביטחון לטיפול בתביעה שלכם, הגעתם למקום הנכון. משרד עורכי הדין אלי מאור ושות' מטפלת בתביעות של חיילים ואנשי כוחות הביטחון כבר מעל עשור ודואגת ללוות את לקוחותיה לאורך כל תהליך התביעה ועד פסק הדין הסופי.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן