עו"ד רשלנות רפואית בתל אביב

עו"ד רשלנות רפואית תל אביב
אם אתם יודעים בוודאות או שאפילו יש לכם סיבה להאמין כי אתם או בני משפחתכם נפגעתם כתוצאה מנושא של רשלנות רפואית מטעם הרופא המטפל או מי מהצוות הרפואי, חשוב שתשקלו להגיש תביעה על רשלנות רפואית.
השלב הראשון בהגשת התביעה אמור להיות, פנייה לאותו עו"ד רשלנות רפואית בתל אביב או בעיר המגורים שלכם, על מנת שתוכלו לקבל ייעוץ מקיף לגבי הליך התביעה.
עו"ד רשלנות רפואית מומלץ , יהיה בעל הידע והכלים לשמוע את כל פרטי המקרה, לעיין במסמכים הרלוונטיים ובהתאם, להגיע למסקנה האם יש כאן עילה לתביעה. במידה וקיימת עילת תביעה על רשלנות רפואית, חשוב מאוד לאסוף את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, לפנות לקבלת חוות דעת ממומחה רפואי בתחום ורק לאחר איסוף כל החומרים הרלוונטיים, עו"ד רשלנות רפואית בת"א יעבור לשלב הגשת התביעה בפועל.
הגשת תביעת רשלנות רפואית עו"ד מהווה הליך מורכב, אשר מצריכה מעורך הדין, ידע רב בתחום, ניסיון וקשרים עם מומחים וגורמים רפואיים אשר יסייעו ויתרמו משמעותית לגיבוש התביעה והתשתית עליה היא מבוססת.עו"ד רשלנות רפואית בתל אביב – בחירת עורך הדין
ישנם מספר פרמטרים, אשר יכולים לסייע לכם בבחירת עו"ד רשלנות רפואית בתל אביב, שהינו מקצועי ומנוסה בתחום וכחלק מהעניין יסייע לכם בצורה הטובה ביותר לצלוח את התביעה (במידה ואכן קיימת כמובן, עילה).
ראשית כל מומלץ לוודא שאותו עורך דין מתמחה באופן פרטני בטיפול הרשלנות הרפואית ויש לו מספר שנות ניסיון בתחום.
חשוב לבדוק אם אותו עורך דין טיפל בעבר במקרים אשר דומים במהותם למקרה שלכם ולתחום הרפואי אליו הוא משתייך.
אם יש לכם אפשרות לקבל המלצות על אותו עו"ד רשלנות רפואית, דבר זה יוכל אף להקל על הבחירה.
כמובן, שגם התחושה האישית שלכם והרושם אותו ישאיר עורך הדין עליכם אמורים להיות בעלי חשיבות והשפעה על הבחירה.
חשוב לזכור כי בחירה מושכלת ונבונה בעו"ד רשלנות רפואית מומלץ  , תוכל להעלות את הסיכויים שלכם לזכות בתביעה ולקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם – סכום הפיצוי תלוי אומנם בנזק אשר נגרם כתוצאה מהפגיעה אבל גובהו נע בין עשרות אלפי שקלים עד למיליוני שקלים.

חשיבות הרמה המקצועית של עורך הדין הנבחר
ההוכחה על קיום רשלנות רפואית ועל פגיעה אשר התרחשה כתוצאה ממנה היא חובה המונחת על גב התביעה – וכאן חשוב לציין שלא מספיק להוכיח שהרופא או מי מהצוות הרפואי התרשל בתפקידו וגם לא מספיק להוכיח שהתובע אכן סובל מפגיעה מסוימת, אלא יש גם להוכיח את קיומו של קשר סיבתי בין שני הפרמטרים הללו – קיים קושי רב להוכיח את הקשר הסיבתי המדובר, אבל יחד עם זאת, בלי ההוכחה הזאת, לא ניתן לבסס את אותה תביעת רשלנות רפואית – חלק גדול מעבודתו של עורך הדין בתביעות שכאלו, הוא איסוף הוכחות רלוונטיות הן על הרשלנות, הן על הפגיעה והן על הקשר הסיבתי שבין הרשלנות לפגיעה אשר נגרמה.
בדיוק מהסיבה הזאת ובגלל המורכבות הרבה של תביעת רשלנות רפואית, אותו עו"ד רשלנות רפואית בתל אביב, אשר ילווה את התובעים בהליך הזה, חייב להיות מומחה ומקצועי בתחומו.
לכן, אם אתם נמצאים בהליכים של חיפוש אחר עו"ד רשלנות רפואית בתל אביב, חשוב שלא תתפשרו על פחות מעורך הדין המקצועי ביותר אותו אתם יכולים למצוא – עורך דין אלי מאור, מחזיק רשותו את הניסיון, הכלים והידע המאפשרים לו ללוות ולייצג אתכם בהליך התביעה בצורה הטובה ביותר וכמובן, לדאוג שתקבלו את מלוא גובה הפיצוי אשר מגיע לכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן