נכות מתאונה

ועדה רפואית נפגעי עבודה

ישנם מקרים בהם כתוצאה מתאונות, נגרמת לנפגעים נכות, אשר יכולה גם ללוות אותם כל חייהם. אנשים אשר מוצאים את עצמם במצב כזה, מתמודדים עם הוצאות כספיות גבוהות על עלויות הטיפולים השונים ובחלק מהמקרים גם עם אובדן כושר עבודה חלקי או מוחלט. כחלק מכך, חשוב שכל אדם אשר נגרמה לו נכות מתאונה, יהיה מודע לעובדה כי הוא זכאי לפיצויים, כאשר, עורך דין יהווה ככתובת לקבלת ייעוץ משפטי מקיף ומעמיק לגבי אותן הזכויות ואופן מימושן.

תביעות ביטוח במקרים של נכות מתאונה
רבים מאתנו משלמים מדי חודש לחברות הביטוח סכומי כסף גבוהים עבור פוליסות המכילות בין היתר גם את הרכיב של נכות מתאונה.
אחד הצעדים הראשונים אותם יבצע אדם אשר נמצא במצב בו הוא הוכר כנכה כתוצאה מהתאונה, יהיה כמובן להגיש תביעה לחברת הביטוח. הבעיה טמונה בעובדה, שבמקרים רבים הוא עתיד להיתקל בקשיים שונים המוצבים מטעם חברות הביטוח, בדרך לכספים המגיעים לו. מהסיבה הזאת, חשוב מאוד להיוועץ באיש מקצוע שהינו עורך דין תאונות תלמידים – במקרים בהם מדובר בילדים.
עורך דין תאונות, ילווה אתכם לאורך כל התהליך, החל משלב בדיקת הפוליסה ווידוא שאכן יש עילה לתביעה ועד לשלב בו תקבלו את מלוא גובה הפיצויים המגיעים לכם – בהתאם לפוליסה אשר ברשותכם.

חשוב לציין, שלא את קורים מקרים בהם אנשים מרימים ידיים ומתייאשים מהתביעה רק בגלל הקשיים שחברות הביטוח מציבות להם בדרך.
חשוב מאוד לא לאבד תקווה גם במקרה של דחיית התביעה ולפנות לעורך דין מנוסה בתחום של נכות מתאונה, אשר מכיר את התחום  על בוריו וידע לייעץ לכם האם הדחייה אכן מוצדקת וסופית או שהיא איננה מוצדקת ויש עוד מה לעשות בכדי לקבל את הפיצויים המגיעים לכם.

עו"ד אלי מאור הינו עורך דין בכיר ומנוסה בתחום התביעות נגד חברות הביטוח. כך שאם גם אתם תרים אחר עורך דין תאונות או עורך דין תאונות תלמידים, עו"ד מאור, יספק לכם את הייעוץ המשפטי המקיף ביותר וילווה אתכם כל הדרך עד למימוש מלוא זכויותיכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן