עו"ד תאונת עבודה

ועדה רפואית קצין התגמולים

הנתונים מעידים על כך שמדי חודש מתרחשות אלפי תאונות עבודה בישראל. תאונת עבודה עלולה לגרום לנפגע לאבד את פרנסתו בין אם לפרק זמן מסוים ובין אם לצמיתות, כאשר במקביל עליו להוציא סכומי כסף רבים על טיפולים ועל שיקום, מה שעלול להקשות אף יותר על המצב הכלכלי שלו ושל משפחתו.

בכדי לא להגיע למצב כזה, קיימת חשיבות גבוהה שאותו עובד שנפגע יהיה מודע לכל זכויותיו – רבים למשל לא מודעים לכך כי ניתן להגיש תביעה גם כנגד המעביד וגם מול הביטוח הלאומי. בדיוק מהסיבות הללו, חשוב להיוועץ כבר בשלב מוקדם עם עו"ד תאונת עבודה מקצועי ומנוסה.
יש לזכור כי קבלת ייעוץ משפטי כבר בשלב מוקדם מאותו עו"ד תאונת עבודה מומלץ תאפשר לנפגע לקבל את כל המידע אודות הפעולות אותן חשוב שהוא יבצע לאחר התאונה – ופעולות אלו הינן השפעה רבה על ההחלטה לגבי מתן הפיצוי וגובהו.

עורך דין לתאונת עבודה ואופן ההתנהלות לאחר התאונה
עו"ד תאונת עבודה מקצועי ומנוסה, ידע להכווין את הלקוח שלו לגבי אופן ההתנהלות לאחר התאונה – דיווח פרטי התאונה למעביד, ניהול רישום מפורט ככל הניתן של פרטי התאונה, פנייה לטיפול רפואי ושמירה על כל המסמכים הרלוונטיים, איסוף קבלות וחשבוניות על הוצאות אשר בוצעו בעקבות הפציעה ופעולות נוספות. כאמור, עורך דין לתאונת עבודה, ידע לבצע הכוונה מדויקת לגבי כל הפעולות הנדרשות במקרים כאלו וזאת הסיבה, שהדבר הראשון אותו צריך לעשות לאחר התאונה היא ליצור קשר עם עו"ד תאונת עבודה .

נפגעתם כתוצאה מתאונת עבודה? מחפשים עורך דין תאונות עבודה מומלץ? אתם מוזמנים ליצור קשר עם אלי מאור ושות' חברה לעורכי דין ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעורכי הדין המנוסים של החברה. עורכי הדין ילוו אתכם לאורך כל השלבים, החל מההנחיות הראשוניות לגבי אופן ההתנהלות המומלץ לאחר התאונה, דרך מתן ייעוץ מפורט לגבי הזכויות שלכם ועד להכנה לוועדות הרפואיות ובדאגה שמלוא הזכויות שלכם אכן מומשו. 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן