רשלנות רפואית בבית חולים

ועדה רפואית נפגעי עבודה

לצערנו לא כל הטיפולים והניתוחים המבוצעים בבתי חולים מסתיימים בהצלחה, אך בחלק מהמקרים מקורה של אי ההצלחה היא ברשלנות מטעם הרופא או הצוות הרפואי. כל אדם אשר חושד כי הטיפול שלו לא צלח או אף גרם לו נזק חמור יותר, בעקבות רשלנות, יוכל לעשות מעשה ולהגיש תביעת רשלנות רפואית נגד בית החולים.

חשוב לציין כי מקרי רשלנות רפואית בבית חולים הם לא נדירים ואף להפך מכך, מדי שנה מוגשות בישראל אלפי תביעות רשלנות רפואית נגד בתי החולים  – במקרה ומדובר בבתי חולים פרטיים וכנגד המדינה – במידה ומדובר בבתי חולים ממשלתיים.

פנייה אל עו"ד רשלנות רפואית
תביעת רשלנות רפואית בבית חולים, מצריכה בשלב הראשון פנייה אל עו"ד רשלנות רפואית מומלץ.
עורך הדין יספק ייעוץ משפטי מקיף לתובע ואף יפנה אותו למומחה רפואי בתחום בו התרחשה הרשלנות – לדוגמא, במקרה ומדובר בנושא של רשלנות רפואית עיניים, אותו עו"ד רשלנות רפואית מומלץ יפנה את הלקוח שלו אל מומחה בתחום רפואת העיניים על מנת שזה יכתוב חוות דעת – חוות דעת במקרה של רשלנות רפואית עיניים, אשר תינתן על ידי מומחה מנוסה ובעל שם, הינה בעלת חשיבות גבוהה להצלחת התביעה.

כאמור, אם החלטתם לפנות אל עו"ד רשלנות רפואת מומלץ, מקצועי ומנוסה בתחום, אתם עתידים לעבור ביחד אתו תהליך בן מספר שלבים: השלב הראשון יהיה עריכת פגישת היכרות ראשונית בו תספקו לו את כל הפרטים והמסמכים שיש ברשותכם אודות המקרה של רשלנות רפואית בבית חולים, השלב הבא יהיה איסוף מידע רפואי והיוועצות במומחים וקבלת חוות דעת והשלב הבא, יהיה שלב הגשת התביעה בפועל – כמובן שעו"ד ימשיך ללוות אתכם גם לאחר מכן, עד לשלב בו תקבלו את מלוא הפיצויים המגיעים לכם.

יש לכם סיבה להאמין כי נפגעתם בעקבות רשלנות רפואת עיניים או רשלנות בכל תחום רפואי אחר? הגעתם למקום הנכון.
אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת עו"ד אלי מאור ושות' ולקבל ייעוץ משפטי מקיף ואיכותי וליווי לאורך כל ההליך של תביעת רשלנות רפואית בבית חולים. 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן