עורכי דין תאונות דרכים

article7

כל התלמידים אשר רשומים במוסדות החינוך השונים בארץ, מבוטחים על ידי פוליסת תאונות אישיות המכסה את התלמידים 24 שעות ביממה –  כך שגם במקרים בהם תלמיד נפגע בתאונת דרכים שלא בשעות הלימודים או במסגרת בית הספר, יכולה להיות עילה לתביעה של חברת הביטוח דרכה נרכשה פוליסת התאונות.

פוליסת התאונות אישיות כוללות כיסוי בן מספר סעיפים ובין היתר: כיסוי למקרה של נכות כתוצאה מתאונה , החזר הוצאות עבור אמצעי עזר רפואיים, כיסוי ביטוחי עבור הורים אשר נפגעו במסגרת פעילות מטעם בית הספר של ילדיהם – לדוגמא במקרה של תאונה בטיול.
מכיוון שהורים רבים כלל אינם מודעים לקיומה של הפוליסה ובטח לא לכיסויים השונים אותם היא כוללת בתוכה, ההמלצה היא לפנות בשלב הראשון אל עורכי דין תאונות דרכים המתמחים באופן פרטני בתחום של תאונות תלמידים.

עורכי דין תאונות דרכים – חשיבות המקצועיות
פגיעות כתוצאה מתאונות דרכים בכלל ובמקרים של תאונות תלמידים בפרט, מצריכות ייצוג משפטי של עורכי דין תאונות דרכים בעלי ניסיון רב ורמה מקצועית גבוהה במיוחד. מדובר במקרים מורכבים ורגישים במיוחד – כאשר בחלק מהמקרים, מדובר בילדים אשר נותרים עם נכות כתוצאה מהתאונה ולכן, חשוב מאוד לדאוג שכל הזכויות שלהם ימומשו עד תום. מכיוון שכל התחום של ביטוח תאונות אישיות לתלמידים הינו מעורפל וחוסר מודעות אליו, עלול לגרום למצב בו הזכויות של הנפגע לא ימוצו עד תומן, קיימת חשיבות גבוהה להיוועץ בעורך דין מקצועי, אשר ידע לייעץ וללוות את לקוחותיו בדרך למימוש מלוא הזכויות המגיעות להם.

אלי מאור ושות' יאפשרו לכם ראש שקט בידיעה כי עורכי דין תאונות דרכים מהשורה הראשונה, נמצאים לצדכם ויעשו ימים כלילות בכדי לדאוג שמלוא הזכויות שלכם ימוצו עד תום. כך שאם ילדכם שהינו תלמיד נפגע כתוצאה מתאונה או אם אתם נפגעתם בעקבות תאונה בטיול מטעם בית הספר של ילדכם או בפעילות אחרת מטעם מוסד הלימוד, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אלי מאור ושות' ולקבל ייעוץ משפטי מקיף ומקצועי לגבי כל הפעולות בהן יש לנקוט למיצוי מלוא הזכויות. 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן