עורך דין לתאונת עבודה

תביעת תאונת עבודה
אנשים רבים חשופים במסגרת עבודתם לתאונות שונות – מדובר גם באנשים, אשר אינם עובדים בעבודה בה הסיכונים הם מוחשיים, כמו במקרה של עבודת גובה או עבודה עם חומרים מסוכנים.
הנתונים מראים, כי ממוצע תאונות העבודה בחודש עומד על קרוב ל-5000 תאונות בדרגות חומרה כאלו ואחרות.
אדם אשר נפגע כתוצאה מתאונת עבודה, חשוף לנזקים רבים, מעבר לנזק הפיזי אשר נגרם לו כתוצאה מהתאונה – במקרים רבים, הכנסתו של אותו אדם עלולה להיפגע באופן זמני או קבוע, מה שיכול להיות בעל השלכות על איכות חייו ואיכות חיי משפחתו.
מהסיבה הזאת, אחד הצעדים הראשוניים שאותו אדם אשר נפגע מתאונת עבודה או מי מבני משפחתו, אמורים לנקוט בו הוא פנייה לאותו עורך דין לתאונת עבודה, אשר יוכל לייעץ ולהדריך אותם מה לעשות ואיך להתנהל בהמשך הדרך גם בועדה רפואית נפגעי עבודה בכדי לממש את כל הזכויות ולקבל את כל הפיצויים המגיעים להם.מה לעשות לאחר תאונת עבודה?
הדבר הראשון, אותו אדם אשר נפגע כתוצאה מתאונת עבודה, אמור לעשות, זה לפנת לקבלת טיפול רפואי במהירות האפשרית – וזה, גם במקרים בהם מדובר בפגיעה אשר נראית כקלה. בעת ההגעה למוסד הרפואי חשוב לדאוג ולציין בכל הזדמנות אפשרית, כי התאונה והפגיעה התרחשה בעבודה או במסגרתה. בנוסף, חשוב לדאוג ולמלא טופס בשם בל-250, כאשר יש לדאוג ולהחתים גם את המעסיק על גבי הטופס.
כאמור, במידה ומתאפשר ליצור קשר עם עו"ד תאונת עבודה, זה יכול להוות צעד חשוב.
על הנפגע לאסוף את כל האישורים והמסמכים הרפואיים הרלוונטיים, על מנת שיתאפשר להגיש במהירות המרבית תביעה לביטוח הלאומי על ידי עורך דין אובדן כושר עבודה.
השלב הבא, לאחר קבלת ההכרה בתאונת עבודה, יהיה שלב הגשת תביעה לקביעת אחוזי נכות – גם בשלב הזה, חשוב לדאוג ולהיות מלווים באותו עורך דין לתאונת עבודה שהינו מקצועי ומנוסה בתחום.חשיבות תפקידו של עורך דין לתאונת עבודה
כאשר זה נוגע לנושא של תאונת עבודה, הליך הגשת התביעה הן לביטוח הלאומי והן לחברת הביטוח, הוא הליך מורכב ומסורבל, כאשר גופים אלו מרימים לעיתים קשיים על התובעים. כך יוצא שאנשים אשר בוחרים להגיש את התביעה באופן עצמאי, יכולים למצוא את עצמם מרימים ידיים מהתהליך, ברגע שתתקבל דחייה מטעם חברת הביטוח – דחיה שלא תמיד תהיה מוצדקת.
כך שמי שמעוניין להקל ולקצר תהליכים ולעלות במידה רבה את סיכויי הצלחת התביעה, חשוב שיפנה אל אותו עורך דין לתאונת עבודה, שהינו בעל ניסיון מקצועי בתחום.
חשוב לדעת, שלכל שלב ולכל פעולה אותה מבצעים לאחר תאונת העבודה ישנה חשיבות והשפעה על הצלחתה – לעיתים זאת אפילו פעולה פשוטה כמו חתימה על טופס מסוים.
עורך דין תאונת עבודה, אשר בקיא בצורת ההתנהלות הנדרשות בהליכי הגשת תביעה לביטוח הלאומי או חברת הביטוח, ידע להנחות את הלקוח שלו, מה בדיוק עליו לעשות ואיך לוודא שהוא אכן מבצע את כל הפעולות אשר יעלו את סיכויי הצלחת התביעה.
כאמור, תאונות עבודה הינן נפוצות וקורות בארצנו בכל יום – כאשר, בכדי להגן בצורה הטובה על הנפגעים בתאונות אלו וכחלק מכך, גם בכדי למנוע מצבים של פגיעה חמורה באיכות החיים שלהם ושל בני משפחתם, כתוצאה מהתאונה ומפגיעת יכולות הפרנסה. קיימת חשיבות גבוהה לפנות ולקבל את שירותיו של עו"ד תאונת עבודה, שהינו בעל היכרות מעמיקה עם התחום וניסיון מעשי בתביעות מהסוג הזה.

פנייה לעורך דין אלי מאור, כבר בשלבים מוקדמים של התהליך, תעלה באופן חד משמעי את סיכויי ההצלחה של התביעה – על כל מה שמשתמע מכך.
לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן