ייצוג נפגעי עבודה

תאונת עבודה תשלום

ישנם לא מעט מקומות עבודה אשר העבודה שבהם מהווה סכנה עבור העובדים בהם. מטבע הדברים, ישנם לא מעט אנשים אשר נפגעים במקום עבודתם באופן פיזי או בדרכם לעבודה או בחזרה מהעבודה או לעיתים גם במסגרת יום השתלמות מטעם העבודה.

כאשר אדם נפגע במקום עבודתו או בדרכו אליו, הוא זכאי להגיש תביעה בגין פגיעה במקום העבודה לצורך קבלת פיצויים מהביטוח הלאומי ומחברת הביטוח שבה הוא מבוטח במקום עבודתו. כדי להגיש את התביעה בצורה הטובה ביותר באופן שיסייע לקבל את הפיצוי הכספי המקסימלי, יש לבחור עורך דין מקצועי העוסק שבשגרה בתחום ייצוג נפגעי עבודה.

מהי פגיעה במקום העבודה?
ישנם לא מעט מצבים בהם האדם יכול להיפגע במקום העבודה שלו, בחזרה ממנו או בדרך אליו. הדבר יכול להתרחש בעיקר בתחומי עבודה אשר מהווים סיכון לעובדים כגון: עבודות בגובה, עבודות בשטח, התחשמלות, פגיעות באתר בניה ועוד, אך לא רק. במקרה שבו אדם נפגע במקום עבודתו ייתכן שהפגיעה תהיה קטנה ולא מאוד משמעותית אך מאידך, ייתכן שהפגיעה תהיה כה משמעותית עד שהיא תוביל את האדם לאובדן כושר העבודה ולנכות כלשהי.

במידה והאדם מאבד את יכולתו לעבוד באופן מוחלט הוא יהיה זכאי פיצויים ותגמולים נרחבים מהביטוח הלאומי אשר יאפשרו לו להמשיך לחיות בכבוד, על אף שהוא איננו מסוגל להמשיך בעבודתו. כדי להגיש את תביעה בגין פגיעה בעבודה לביטוח הלאומי בצורה הטובה ביותר וכדי לקבל מהתביעה הזו את המקסימום בתחום הפיצויים, בין אם מדובר בפגיעה משמעותית המובילה את האדם לאובדן כושר עבודה מלא או חלקי ובין אם מדובר בפגיעה פחות משמעותית, חשוב מאוד להיעזר בעורך דין מקצועי המומחה בתחום ייצוג נפגעי עבודה.

כיצד לבחור עורך דין עבור ייצוג נפגעי עבודה?
אם אתה מחפש עורך דין מקצועי עבור ייצוג נפגעי עבודה, כדאי שתבחר עורך דין אשר ידוע במקצועיותו, בניסיונו ובוותק אשר יש לו בתחום תביעות מעין אלו. עורך דין אשר ידוע כעורך דין מנוסה בתחום ייצוג נפגעי עבודה, ישיג עבורך את המקסימום המגיע לך על ידי הגשת התביעה והובלת התהליך כולו באופן הנכון, היעיל והטוב ביותר.

אלי מאור ושות' – חברת עורכי דין, בראשות עורך דין אלי מאור, הינה חברה מנוסה, מוכרת ומקצועית העוסקת בין היתר בתחום ייצוג נפגעי עבודה מזה למעלה מ- 17 שנה ולמעלה מ- 1,000 תיקים, באופן מקצועי ואיכותי. הבחירה באלי מאור ושות', תעניק לך את הידיעה שאתה מצוי בידיים טובות הן בתביעתך מול הביטוח הלאומי מחלקת נפגעי עבודה והן בתביעתך מול חברת הביטוח ובמסגרת ההופעות בבתי המשפט (ליטיגציה"), וכןי שהתביעה אותה אתה מגיש תשיג עבורך בדיוק את מה שאתה צריך ואף יותר מכך לעתיד שיבוא. עו"ד אלי מאור עובד בשקיפות מלאה מול לקוחותיו ומידע אותם בכל שלב ושלב בנוגע לקצב התקדמות התביעה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן