ועדות רפואיות

ועדה רפואית נפגעי עבודה

כל אדם אשר מגיש בקשה לקבלת קצבה מביטוח לאומי בעקבות נכותו, יוזמן לעמוד בפני ועדות רפואיות. וועדות אלו כוללות אנשי מקצוע וביניהם רופא מומחה אשר תפקידו יהיה לקבוע את דרגת הנכות של אותו אדם הניצב מול הוועדה.
קיימת חשיבות גבוהה להגיע ברמת מוכנות מקסימאלית אל אותן ועדות רפואיות, כאשר עורך דין מקצועי ומנוסה, המתמחה בתחום ומכיר לעומק את ועדות אלו ואת אופן התנהלותן, יוכל להכין אתכם לקראתן בצורה הטובה ביותר.

רשלנות רפואית וזימון לועדות רפואיות
מקרים של רשלנות רפואית לדוגמא, עלולים לגרום לנכות של הנפגע, כאשר בכדי להיות מוכר כנכה, יש להגיש בשלב הראשון תביעת נכות אל הביטוח הלאומי. בכדי שהתביעה תתקבל יש צורך לצרף שורה של מסמכים רלוונטיים כגון: תעודות רפואיות והצהרה על עבודה והכנסות. זימון אל ועדות רפואיות, יהווה את השלב הבא בתהליך, שלב בו בעצם תתקבל ההחלטה מה דרגת הנכות אשר תינתן לתובע.

כאמור, כמו שבמקרה של רשלנות רפואית בלידה, אתם תבחרו להיוועץ עם עו"ד רשלנות רפואית בלידה אשר מתמה בנושא זה גם בעת זימון לוועדה רפואית, חשוב שתדאגו לקבל את הסיוע הטוב ביותר מעורך דין המתמחה בתחום. ייעוץ משפטי וליווי מטעם עו"ד שכזה, יאפשרו לכם להגיע ברמת מוכנות מקסימאלית לוועדה, כאשר אתם עתידים לדעת פחות או יותר מה יהיו השאלות עליהן תדרשו להשיב ומהן התשובות אותן חשוב שתענו.

עו"ד רשלנות רפואית בני ברק
אם אתם מעוניינים בשירותיו של עו"ד רשלנות רפואית בלידה או עו"ד רשלנות רפואית בני ברק – אלי מאור ושות' – חברת עורכי דין בראשותו של עורך דין אלי מאור, היא הכתובת עבורכם. לעורכי הדין של החברה ניסיון של שנים בתחום הרשלנות הרפואית והוועדות הרפואיות, מה שמאפשר להם להעניק את הסיוע, ההכוונה והייצוג ברמה הגבוהה ביותר ולוודא שכל אחד מלקוחות החברה יזכה בסופו של תהליך, לממש את מלוא זכויותיו ויעבור את הוועדות הרפואיות על הצד הטוב ביותר. החברה מציעה בין היתר שירותים של עו"ד רשלנות רפואית בתל אביב, בבני ברק והסביבה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן