עורך דין משרד הביטחון

עו"ד משרד הביטחון - ייצוג משרד הבטחון

אנשי כוחות הביטחון מחרפים את נפשם ומבצעים תפקידים קשים ומסוכנים. הם עובדים לפעמים בשעות לא שעות בימים ובלילות במסירות נפש של ממש אך כאשר הם נפגעים או נפצעים חלילה במהלך השירות הם נתקלים בקיר אטום כאשר אין להם כתובת אליה יוכלו לפנות לצורך קבלת פיצויים.

הם אולי יוכרו כנכי צה"ל אך בפועל לא יהיה להם ביד שום דבר כפיצוי.

בדיוק לשם כך ישנה האפשרות לפנות אל עורך דין משרד הביטחון בכדי שהוא זה שייצג אותם מול הדרגים הגבוהים ולא יוותרו על מה שנגיע להם על פי חוק.

פונים אל עורך דין משרד הביטחון – כי לא צריך לוותר

אנשי כוחות הביטחון וכמובן גם חיילי צה"ל מוצאים את עצמם לא פעם כאשר הם עוסקים במשימות מורכבות ותובעניות במיוחד. הם מבצעים פעולות קשות וסבוכות הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית כאשר לעיתים מדובר בפעילויות מפרכות וממושכות במיוחד הנמשכות משך שעות ארוכות ביממה.

קורה פעמים רבות כי במהלך הפעילויות הללו נפצעים או נפגעים אותם חיילים בעקבות התפקידים הקשים אשר אותם הם מבצעים בחירוף נפש.

בכל מקרה שכזה כאשר אדם המהווה חלק מהמערכת של כוחות הביטחון מוצא את עצמו נפגע או נפצע במהלך הפעילות הוא יכול לפנות אל משרד הביטחון כדי להגיש תביעה להכרה בתאונה או במחלה ואחר כך להגיש תביעה לקבלת פיצויים המגיעים לנפגע בעקבות הפגיעה.

עורך דין משרד הביטחון יוכל לסייע בכל התהליך כדי שהוא ייעשה באופן אפקטיבי ונכון ויוביל לכיוון הרצוי מבחינת התובע.

עורך דין משרד הביטחון מסייע בתביעות משרד הביטחון

מהן בעצם תביעות נגד משרד הביטחון? תביעות נגד משרד הביטחון אלו הן תביעות אשר אותם יכולים להגיש חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון עד שלוש שנים מתום השירות שלהם.

חיילים או אנשי כוחות הביטחון אשר נפצעו או חלו או שהם נפגעו בכל צורה אחרת במהלך השירות שלהם יגישו את התביעה שלהם למשרד הביטחון כאשר התביעה הזו אמורה להיבחן על ידי קצין תגמולים.

לתביעה כזו יש לצרף את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים אשר יעידו כי התובע נפגע או נפצע באותה תקופה אשר בה הוא שירת.

פונים עורך דין משרד הביטחון – עורכי דין נזיקין

כדי להתמודד מול משרד הביטחון ולקבל מהם את מה שמגיע לנו על פי חוק – מומלץ לשכור את שירותיו של עו"ד נזיקין כדי ליהנות מליווי מקצועי לאורך כל התהליך.

קשה מאוד להתנהל לבד מול הגופים הגדולים המנסים להתנער מפני כל מחויבות ורק אם נפנה אל אנשי מקצוע היודעים כיצד להתנהל מולם – יש סיכוי טוב שנצליח.

משרד עורכי הדין של אלי מאור ושות' מציעים את הליווי המקצועי של עורכי דין נזיקין כדי להצליח בניהול נכון של התביעה וקבלת מלוא הזכויות.

צרו קשר עם עו"ד נזיקין אלי מאור ותקבלו את כל מה שמגיע לכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
תביעת נזיקין

עו״ד אלי מאור

עו”ד אלי מאור בעל מוניטין, ניסיון והמלצות רבות בתביעות נזיקין (נזקי גוף) מול חברות ביטוח, בתי וקופות חולים, ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, המייצג תובעים בלבד.

צרו עימי קשר
מאמרים ופרסומים
דילוג לתוכן